Objednávka a platba

Ne. Výrobky lze zakoupit i bez registrace, avšak registrovaní uživatelé mají také mnoho jiných výhod. Mají možnost nejen jednoduše spravovat své objednávky, ale i výměnu zboží či jeho vrácení. Registrovaní uživatelé mají také přednostní přístup k exkluzivním informacím a slevám. Přečtěte si Pravidla ochrany osobních údajů a zjistěte, které osobní údaje o vás sbíráme při registraci a pro jaké účely je dále využíváme.

Samozřejmě! Příležitostně nabízíme i různé akční nabídky, slevy a slevové kódy. Mohou být součástí například sezónního výprodeje, svátků, spolupráce, atd.

Slevový kód se při objednávce zadává do speciálního, pro tento účel zobrazeného, pole. Po zadání slevového kódu vám bude odečtena sleva z celkové částky.

Ne. Při každé objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a nelze je použít v kombinaci s jinými akciovými či slevovými kódy.

Po dokončení objednávky již slevový kód nelze uplatnit. Tento slevový kód kód můžete opět použít při následujících objednávkách, je však třeba ho vždy zadat před dokončením objednávky.

Po zadání objednávky vám zašleme e-mail s potvrzením přijetí vaší objednávky. Tento e-mail potvrzuje, že vaše objednávka byla přijata naší společností. Pokud nedostanete potvrzení e-mailem, kontaktujte náš Zákaznický servis na e-mail

Po odeslání objednávky do našeho logistického centra vám zašleme e-mail s číslem a odkazem na sledování vaší objednávky. Před kontrolou stavu objednávky byste měli počkat několik hodin pro aktualizaci informací. Nezapomeňte, že kurýrní doručovací služba funguje pouze v pracovních dnech a aktualizace sledovacího čísla v systému může trvat i několik hodin.

Změna adresy doručení není vždy možná. Kontaktujte Zákaznický servis na e-mail co nejdříve. Uděláme vše pro to, abychom změnili adresu doručení dříve, než vaše objednávka opustí náš sklad. Po zabalení objednávky již bohužel není možné změnit vámi zadanou adresu doručení.

Mohu v objednávce po jejím dokončení provést ještě nějaké změny?
Po dokončení objednávky ji už bohužel nebude možné změnit. Měli byste co nejdříve kontaktovat náš Zákaznický servis na e-mail pro zrušení vaší aktuální objednávky a vytvoření nové. Upozorňujeme vás, že jakmile je vaše objednávka zabalená a připravená na expedici kurýrní službě, už ji nelze zrušit.

Jak zaplatím za objednávku?
Při platbě za objednávku můžete použít následující platební metody:
Dobírka

Doručení, cena doručení a sledování objednávky

euro-buy.cz doručuje zboží prostřednictvím doručovacích služeb DPD.

Všechny objednávky jsou odesílány z EU. Cla se v členských státech EU neúčtují. Všechny objednávky do zemí, které nejsou členy EU, bude nutné proclít, pokud to vyžadují zákony těchto zemí. Další informace o proclení naleznete v národních zákonech o dovozu, cle a celním odbavení.
Clo a extra příplatky nejsou zahrnuty v ceně.
Prodávající neodpovídá za případné clo a další extra poplatky.

Prodejce využívá doručovací kurýrní službu, jejíž zásilky lze sledovat a tak budete přesně vědět, kde se nachází vaše objednávka. E-mail s informacemi o sledování objednávky dostanete, když vaši zásilku převezme doručovací kurýrní společnost, t. j. když opustí sklad Prodejce.

Naším cílem je odeslat vaši objednávku do jednoho pracovního dne (pondělí až pátek). Pokud jste objednávku zadali v pátek večer, tato objednávka bude odeslána první následující pracovní den (pondělí).
Po odeslání objednávky obdržíte na vaši e-mailovou adresu potvrzení o odeslání s číslem a odkazem na sledování vaší zásilky. Pokud toto potvrzení o doručení nedostanete, zkontrolujte poštovní schránku se spamem či nevyžádanou poštou, protože automatizované e-maily někdy skončí v těchto složkách.

Vrácení zboží a reklamace

Pokud jste dostali nesprávný výrobek, kontaktujte náš Zákaznický servis na e-mail obrázkem nebo videem nesprávného výrobku. Zavázali jsme se k co nejrychlejšímu vyřešení problémů a odstranění všech možných nepříjemností. Po obdržení vaší žádosti vás náš Zákaznický servis bude informovat o dalších krocích a postupech.

Společnost Euro-Buy bere kvalitu svých výrobků velmi vážně a my se snažíme zajistit, aby byla i vaše objednávka doručena v perfektním stavu. Pokud je však zboží vadné či poškozené, obraťte se neprodleně na naši Zákaznickou podporu na e-mail. Je třeba přiložit fotografii a podrobný popis zaznamenaných vad a chyb. Po obdržení vaší žádosti vás Zákaznický servis bude informovat o dalších krocích.

V souladu s našimi Pravidly pro vrácení zboží, pokud nejste spokojeni s výrobkem, který jsme vám dodali, můžete jej vrátit ve lhůtě do 14 dnů.

Euro-Buy nenabízí možnost výměny produktu či zboží.
Výměna výrobku je možná pouze v případě jeho reklamace z důvodu poškození nebo výrobní chyby. V takovém případě vám dodáme identický model výrobku. Pokud Prodávající není schopen dodat identický model výrobku, existuje možnost zvolit si jiný model nebo refundaci platby.
Pokud chcete výrobek vyměnit, můžete si zvolit možnost jeho vrácení do 14 dnů od doručení objednávky a následně objednat nový výrobek. V takovém případě nese náklady na vrácení produktu Kupující.

Obecné informace

Záruční doba navýrobky je 12 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak.

Kontaktujte nás na e-mail a naši z kolegové technické podpory vám pomohou a usměrní vás při správném používání našeho výrobku.

Email

eurobuy.cz@gmail.com